2.1. Дослідження можливості використання психологічних характеристик вступників та балів їхніх сертифікатів ЗНО для оцінки майбутніх результатів навчання

Закінчення табл. 2.6

Дані таблиці демонструють суттєву різницю в значеннях коефіцієнтів кореляції (KKR) між успішністю (SS) та такими показниками, як: коефіцієнт інтелектуального розвитку (IQ), рівень креативності (CL), рівня емоційного інтелекту (ЕQ), конкурсний бал (КВ), кількість балів сертифіката ЗНО з математики (ZМАТ) для студентів, які враховували під час вступу бали ЗНО з математики (основна група 550 осіб) та студентами, що ці бали не враховували (додаткова група 214 осіб). У деякому сенсі виняток складає KKR між успішністю та рівнем емоційного інтелекту (ЕQ). Значення коефіцієнта кореляції для цієї пари випадкових величин не важливий для обох груп студентів (див. табл. 2.6, стовпець 7).

З метою візуалізації представимо дані табл. 2.4 у вигляді двох діаграм на рис. 2.2 та 2.3.

Рис. 2.2. Коефіцієнти кореляції (KKR) між успішністю навчання (SS) та з показниками, що характеризують здатність до навчання для студентів основної групи (з врахуванням ЗНО з математики)

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>