2.1. Дослідження можливості використання психологічних характеристик вступників та балів їхніх сертифікатів ЗНО для оцінки майбутніх результатів навчання

Сутнісний аналіз зв’язку кожного з перерахованих чинників (показників) з успішністю навчання показує, що теоретично такий зв’язок має бути. Для кількісного вимірювання таких зв’язків було використано кореляційний та регресійний аналіз на базі пакета «Statgraphics Centurion».

Перше питання, яке потребує відповіді: «Чи існує кореляційний зв’язок між успішністю навчання (SS) студентів університету та такими показниками, як:

· коефіцієнт інтелектуального розвитку (IQ);

· рівень креативності (CL);

· рівня емоційного інтелекту (ЕQ);

· конкурсний бал (КВ);

· кількість балів сертифіката ЗНО з математики (ZМАТ)?».

Таке саме питання потребує відповіді стосовно студентів окремих факультетів, оскільки, згідно з табл. 2.2, значення IQ у них відрізняються, тому можна чекати різні рівні вказаних зв’язків. Результати надані в табл. 2.6.

Для поточних розрахунків приймемо припущення, що при значенні коефіцієнта кореляції більше або рівного 0,3 зв’язок між показниками ігнорувати недоцільно, а якщо він більше 0,7, то будемо вважати, що такий зв’язок є потужним. При значенні KKR більш 0,9 зв’язок надпотужний і наближений до функціонального. 

Таблиця 2.6 Коефіцієнти кореляції (KKR) між успішністю навчання (SS) студентів та з показниками, що характеризують їхню здатність до навчання*

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>