Сутнісний аналіз зв’язку кожного з перерахованих чинників (показників) з успішністю навчання показує, що теоретично такий зв’язок має бути. Для кількісного вимірювання таких зв’язків було використано кореляційний та регресійний аналіз на базі пакета «Statgraphics Centurion».
Перше питання, яке потребує відповіді: «Чи існує кореляційний зв’язок між успішністю навчання (SS) студентів університету та такими показниками, як:
· коефіцієнт інтелектуального розвитку (IQ);
· рівень креативності (CL);
· рівня емоційного інтелекту (ЕQ);
· конкурсний бал (КВ);
· кількість балів сертифіката ЗНО з математики (ZМАТ)?».
Таке саме питання потребує відповіді стосовно студентів окремих факультетів, оскільки, згідно з табл. 2.2, значення IQ у них відрізняються, тому можна чекати різні рівні вказаних зв’язків. Результати надані в табл. 2.6.
Для поточних розрахунків приймемо припущення, що при значенні коефіцієнта кореляції більше або рівного 0,3 зв’язок між показниками ігнорувати недоцільно, а якщо він більше 0,7, то будемо вважати, що такий зв’язок є потужним. При значенні KKR більш 0,9 зв’язок надпотужний і наближений до функціонального.