У табл. Д.8 згруповані особистісні компетентності, які вважаються роботодавцями найбільш затребуваними згідно із середнім за роками відсотком оголошень.
Сім найбільш затребуваних особистісних компетентностей:
- Комунікабельність – 26,9 %.
- Грамотне письмове й усне мовлення – 20,7 %.
- Ініціативність – 10,5 %.
- Аналітичне мислення – 16,2 %.
- Організованість і вміння планувати – 15,8 %.
- Відповідальність – 15,6 %.
- Пунктуальність – 13,2 %.
Порівняно з попередніми освітніми програмами, на думку авторів оголошень, стосовно вакансій за спеціальностями та освітніми програмами «Маркетинг», «Реклама та PR» та «Медіакомунікації» з’явилися дві нові особистісні компетентності: «грамотне письмове й усне мовлення» та «пунктуальність». Це свідчить про особливість вимог роботодавців за зазначеними посадами, що, безумовно, вимагає їх врахування під час формування змісту навчально- виховного процесу в університеті.
Наступною за популярністю в оголошеннях стосовно вакансій йде освітня програма «Правове регулювання економіки».
У контент-аналізі були використані оголошення про вакансії на наступні посади:
· юрист;
· юридичний консультант;
· спеціаліст / керівник юридичного відділу.
У табл. Д.9 згруповані професійні компетентності, які вважаються роботодавцями найбільш затребуваними згідно із середнім за роками відсотком оголошень.
Десять найбільш затребуваних професійних компетентностей:
- Досвідчений користувач ПК – 30,4 %.
- Знання господарського, податкового законодавства – 26,1 %.
- Володіння англійською мовою – 21,7 %.
- Навички претензійно-позовної роботи – 21,7 %.
- Знання правових процедур – 17,4 %.
- Знання цивільного та адміністративного законодавства – 17,4 %.
- Навички правової експертизи договорів – 17,4 %.
- Знання земельного законодавства – 13 %.
- Навички ведення переговорів на високому рівні – 8,7 %.
- Знання у сфері корпоративного права – 8,7 %.