1.6. Аналіз затребуваності компетентностей у розрізі груп спеціальностей

Серед особистісних компетентностей, що затребувані для цих освітніх програм, є «уміння працювати з великим обсягом інформації», яка не входила в перелік ані для менеджерів, ані для ІТ-спеціалістів.

Наступними за популярністю в оголошеннях щодо вакансій йдуть освітні програми, що згруповані зі спеціальністю «Маркетинг». До цієї групи належать спеціальності та освітні програми: «Маркетинг», «Реклама та PR» та «Медіакомунікації».

У контент-аналізі були використані оголошення про вакансії на посади:

· інтернет-маркетолог;

· маркетолог;

· PR-manager;

· маркетолог-аналітик;

· мерчендайзер;

· менеджер із продажу та маркетингу;

· менеджер із просування;

· фахівець контекстної реклами;

· менеджер з асортименту;

· арт-директор у рекламному агентстві.

У табл. Д.7 згруповані професійні компетентності, які вважаються роботодавцями найбільш затребуваними згідно із середнім за роками відсотком оголошень.

Десять найбільш затребуваних професійних компетентностей:

  1. Користувач ПК – 42,30 %.
  2. Знання роботи в інтернеті – 33,07 %.
  3. Досвідчений користувач Excel – 26,53 %.
  4. 1С – 16,03 %.
  5. Володіння англійською мовою – 18,87 %.
  6. Основи інтернет-маркетингу – 15,87 %.
  7. Планування маркетингової політики (цінової та асортиментної) – 14,45 %.
  8. Методи дослідження ринку (збору та аналізу інформації) – 13,27 %.
  9. Вміння користуватися соціальними мережами – 12,93 %.
  10. HTML, PHP, JS – 13,17 %.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>