1.6. Аналіз затребуваності компетентностей у розрізі груп спеціальностей

Таким чином маємо перший кластер:

· «Облік і аудит»;

· «Менеджмент»;

· «Економічна кібернетика і прикладна статистика»;

· «Економіка підприємства»;

· «Управління соціальною сферою»;

· «Управління нерухомістю»;

· «Маркетинг, реклама та PR, медіакомунікації».

У другий кластер увійшла освітня програма «Логістика».

У третій кластер увійшла освітня програма «Фінансовий менеджмент».

Четвертий кластер складається з двох освітніх програм: · «Міжнародні економічні відносини»; · «Туризм».

У п’ятий кластер увійшла освітня програма «Правове регулювання економікою».

У шостий кластер увійшла освітня програма «Банківська справа».

У сьомий кластер увійшла освітня програма «Управління персоналом».

У восьмий кластер увійшла освітня програма «Митна справа».

Досліджений і запропонований перелік та ієрархія професійних й особистісних компетентностей є підґрунтям для прийняття управлінських рішень всіма сторонами та особами освітнього процесу.

Студенти на основі цієї інформації зможуть обґрунтовано обирати індивідуальну траєкторію навчання завдяки включенню у свій навчальний план тих варіативних дисципліни, які призначені для формування актуальних на ринку праці компетентностей, що стане для них реальною допомогою у підвищенні рівня власної затребуваності як фахівців на ринку праці.

Для закладів вищої освіти безпосередньо через гарантів, керівників робочих груп, груп забезпечення виявлені професійні компетентності є підґрунтям для управління формуванням навчальних планів за спеціальностями, встановлення комплексного взаємозв’язку між спеціальностями, визначення практичної спрямованості підготовки фахівців, виборі методичних прийомів набуття актуальних на ринку праці особистісних та професійних компетентностей (див. табл. 1.18, 1.19).

 

 

 

 

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>