1.6. Аналіз затребуваності компетентностей у розрізі груп спеціальностей

Аналіз цієї таблиці дозволяє студенту першого курсу розробити власну, індивідуальну траєкторію навчання через включення у свій навчальний план тих дисциплін, вивчення яких дозволяє сформувати власні потрібні професійні компетентності. Тож це є реальною допомогою студенту у складанні своєї власної траєкторії навчання.

Для гарантів, керівників робочих груп, груп забезпечення наведена таблиця також є дуже корисною.

Крім того, з метою оптимізації навчального навантаження викладачів важливо оцінити, які професійні компетентності є спільними для різних освітніх програм, та об’єднати їх формування в межах спільних дисциплін. Таке об’єднання дозволить зводити здобувачів із різних освітніх програм в єдині лекційні потоки. Цей підхід до формування навчальних планів дозволить знизити аудиторне навантаження викладачів, що створить умови для більш активної їхньої роботи з кожним здобувачем окремо. Такий аналіз було проведено за допомогою статистичного пакету StatGraphics Centurion.

Результати кластерного аналізу отримані у вигляді восьми кластерів, які представлені на дендрограмі (рис. 1.22).

Рис. 1.22. Дендрограма професійних компетентностей у розрізі освітніх програм

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>