Аналіз цієї таблиці дозволяє студенту першого курсу розробити власну, індивідуальну траєкторію навчання через включення у свій навчальний план тих дисциплін, вивчення яких дозволяє сформувати власні потрібні професійні компетентності. Тож це є реальною допомогою студенту у складанні своєї власної траєкторії навчання.
Для гарантів, керівників робочих груп, груп забезпечення наведена таблиця також є дуже корисною.
Крім того, з метою оптимізації навчального навантаження викладачів важливо оцінити, які професійні компетентності є спільними для різних освітніх програм, та об’єднати їх формування в межах спільних дисциплін. Таке об’єднання дозволить зводити здобувачів із різних освітніх програм в єдині лекційні потоки. Цей підхід до формування навчальних планів дозволить знизити аудиторне навантаження викладачів, що створить умови для більш активної їхньої роботи з кожним здобувачем окремо. Такий аналіз було проведено за допомогою статистичного пакету StatGraphics Centurion.
Результати кластерного аналізу отримані у вигляді восьми кластерів, які представлені на дендрограмі (рис. 1.22).