У табл. Д.24 згруповані особистісні компетентності, які вважаються роботодавцями найбільш затребуваними згідно із середнім за роками відсотком оголошень.
Шість найбільш затребуваних особистісних компетентностей:
- Комунікабельність – 37,12 %.
- Відповідальність – 30,11 %.
- Стресостійкість – 18,11 %.
- Уміння працювати з великим обсягом інформації – 17,75 %.
- Орієнтація на результат – 16,24 %.
- Емоційний інтелект, навички міжособистісних відносин – 12,55 %.
Наступною за популярністю йде освітня програма «Управління соціальною сферою».
У контент-аналізі були використані оголошення про вакансії на посади:
· соціальний інспектор;
· соціальний працівник;
· фахівець із соціальної роботи; · менеджер соціальних проектів.
У табл. Д.25 згруповані професійні компетентності, які вважаються роботодавцями найбільш затребуваними згідно із середнім за роками відсотком оголошень.
Сім найбільш затребуваних професійних компетентностей:
- Досвідчений користувач ПК – 47,1 %.
- Знання законодавства – 26,3 %.
- Володіння англійською мовою – 10,5 %.
- Навички організації семінарів та круглих столів – 5,3 %.
- Навички ведення переговорів на високому рівні – 5,3 %.
- Навички організації та проведення соціальних заходів – 5,3 %.
- Навички взаємодії з державними та недержавними організаціями – 5,3 %.
У табл. Д.26 згруповані особистісні компетентності, які вважаються роботодавцями найбільш затребуваними згідно із середнім за роками відсотком оголошень.
Шість найбільш затребуваних особистісних компетентностей:
- Відповідальність – 31,6 %.
- Комунікабельність – 21,1 %.
- Активність, енергійність – 15,8 %.
- Працьовитість – 15,8 %.
- Організованість і вміння планувати – 10,5 %.
- Емоційний інтелект, навички міжособистісних відносин – 10,5 %.