1.6. Аналіз затребуваності компетентностей у розрізі груп спеціальностей

Маркетингові дослідження професійних компетентностей доцільно доповнювати вивчення потреб роботодавців у особистісних компетентностях майбутніх фахівців, оскільки синергетичне їх поєднання є безумовним пріоритетом у процесі управління підготовкою сучасного професіонала. Без такого маркетингового аналізу неможливо приймати управлінські рішення з коригу вання контенту дисциплін, що складають навчальний план з відповідної освітньої програми та визначити перелік методик, які дозволяють формувати у студента ту чи іншу компетентність.

Аналіз змісту оголошень дозволяє з’ясувати множину найбільш затребуваних професійних та особистісних компетентностей у розрізі галузей знань, спеціальностей та освітніх програм.

Кількісний аналіз вакансій у цьому розрізі показав, що перше місце за популярністю посідає група освітніх програм із менеджменту (див. табл. 1.12).

Саме тому розпочнемо з неї.

У цю групу входять освітні програми: «Менеджмент організацій і адміністрування», «Менеджмент інноваційної діяльності», «Бізнес-Адміністрування», «Адміністративний менеджмент», «Управління проектами».

У контент-аналізі були використані оголошення про вакансії на посади:

· менеджер проектів;

· менеджер із продажу;

· менеджер із роботи із клієнтами;

· бренд-менеджер;

· продакт-менеджер;

· адміністратор;

· офіс-менеджер;

· менеджери-аналітики;

· керівники адміністративних служб.

У табл. Д.1 в додатку Д згруповані професійні компетентності, якими мають володіти, на думку авторів оголошень, претенденти на зазначені вакансії.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>