1.5. Аналіз вимог роботодавців у розрізі груп спеціальностей

Закінчення табл. 1.17

Кластерний аналіз показав, що освітні програми можна розподілити на де кілька груп (кластерів) за схожістю набору програмних продуктів, що використовуються в навчальному процесі для формування комп’ютерної компетентності. Дендрограма наведена на рис. 1.19.

Виділено було вісім кластерів. Вони які мають такий склад.

Рис. 1.19. Дендрограма 21 спеціальності за сукупністю 49 програмних продуктів, які використовуються

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>