1.5. Аналіз вимог роботодавців у розрізі груп спеціальностей

Закінчення табл. 1.16

Отже, роботодавці вважали за необхідне уточнювати комп’ютерні компетентності в середньому у 46,2 % оголошень за некомп’ютерними спеціальностями. Найбільший відсоток таких оголошень за 2016 – 2018 рр. був за освітньою програмою «Логістика», і він складав 76,8 %. Найменший відсоток оголошень із вимогами комп’ютерних компетентностей спостерігався за спеціальністю «Міжнародні економічні відносини», для якої він дорівнював 30,3 %.

Практичне спілкування з роботодавцями свідчить про те, що під терміном «досвідчений користувач ПК» розуміється компетентність, яка враховує володіння MS Office, особливо його складовими: Word, Exсel, Power Point. Ця компетентність вважається абсолютно необхідною будь-якого службовця від секретаря до топ-менеджера.

Вимоги ринку вітчизняного та світового ринку праці, досвід закордонних університетів обумовили те, що в ХНЕУ ім. С. Кузнеця навчальними планами та змістом дисциплін, що викладаються, забезпечується безперервна комп’ютерна підготовка як бакалаврів, так і магістрів. З першого семестру навчання і до завершального семестру передбачена і реалізується як теоретична, так і практична складова формування комп’ютерної компетентності в межах всіх спеціальностей та освітніх програм, за якими здійснюється підготовка фахівців в університеті.

Згідно з контентом навчальних дисциплін із навчальних планів під час формування комп’ютерної компетентності використовується широкий спектр програмних продуктів. Їхній перелік надано в табл. 1.17.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>