1.4. Аналіз ринку праці та оцінювання популярності спеціальностей та освітніх програм

Закінчення табл. 1.11

З іншого боку, потрібно оцінити кількість вакансій, що пропонується роботодавцями в аналогічному розрізі. Крім того, з точки зору маркетингу, потрібно обов’язково оцінити популярність у абітурієнтів тих чи інших спеціальностей.

Упродовж 2016 – 2018 рр. було проведено аналіз 2 351 оголошень, що були розміщені на сайтах, де пропонувалися вакансії за спеціальностями та освітніми програмами університету.

З 2017 року проводився аналіз первинних даних не тільки за кількістю оголошень, а і за кількістю вакансій, що пропонуються в них. Було помічено, що кількість вакансій залежить у середньому від того, яка освітня програма пропонується в оголошенні. Найбільша кількість вакансій пропонувалася в оголошеннях, які стосувалися менеджменту, що, на думку автора, обумовлено більш широким переліком посад, які можуть обійматися фахівцями з менеджменту.

За 2017 – 2018 рр. у 955 оголошеннях пропонувалося 329 766 вакансій. Отже, згідно з оголошеннями на сайтах rabota.ua, work.ua, jobs.ua з досить великою перевагою домінують вакансії, що забезпечуються фахівцями, які оволоділи компетентностями за освітніми програмами зі спеціальності «Менеджмент». Вони охоплювали у 2017, 2018 роках 40,8 та 31,3 % всіх вакансій, відповідно. Однак, згідно з даними табл. 1.12 вага кількості вакансій з освітніх програм з «Менеджменту» в загальній кількості вакансій знизилася на 9,5 % (40,8 – 31,3 %).

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>