З іншого боку, потрібно оцінити кількість вакансій, що пропонується роботодавцями в аналогічному розрізі. Крім того, з точки зору маркетингу, потрібно обов’язково оцінити популярність у абітурієнтів тих чи інших спеціальностей.
Упродовж 2016 – 2018 рр. було проведено аналіз 2 351 оголошень, що були розміщені на сайтах, де пропонувалися вакансії за спеціальностями та освітніми програмами університету.
З 2017 року проводився аналіз первинних даних не тільки за кількістю оголошень, а і за кількістю вакансій, що пропонуються в них. Було помічено, що кількість вакансій залежить у середньому від того, яка освітня програма пропонується в оголошенні. Найбільша кількість вакансій пропонувалася в оголошеннях, які стосувалися менеджменту, що, на думку автора, обумовлено більш широким переліком посад, які можуть обійматися фахівцями з менеджменту.
За 2017 – 2018 рр. у 955 оголошеннях пропонувалося 329 766 вакансій. Отже, згідно з оголошеннями на сайтах rabota.ua, work.ua, jobs.ua з досить великою перевагою домінують вакансії, що забезпечуються фахівцями, які оволоділи компетентностями за освітніми програмами зі спеціальності «Менеджмент». Вони охоплювали у 2017, 2018 роках 40,8 та 31,3 % всіх вакансій, відповідно. Однак, згідно з даними табл. 1.12 вага кількості вакансій з освітніх програм з «Менеджменту» в загальній кількості вакансій знизилася на 9,5 % (40,8 – 31,3 %).