1.4. Аналіз ринку праці та оцінювання популярності спеціальностей та освітніх програм

Для ухвалення управлінських рішень щодо актуалізації переліку спеціальностей, контенту навчальних планів необхідно провести аналіз ринку праці за спеціальностями та освітніми програмами, які реалізуються в закладах вищої освіти. Такий аналіз має охоплювати дві сторони процесу формування ринку і мати маркетингову спрямованість.

З одного боку, потрібно оцінити рівень незадоволеної пропозиції фахівців на ринку праці через кількість безробітних, які зареєстровані в якості безробітних у розрізі галузей знань, спеціальностей та освітніх програм. У табл. 1.11 зведені офіційні дані Харківського обласного центру зайнятості щодо кількості безробітних, які перебували на обліку протягом 2016 – 2019 рр.

 Таблиця 1.11 Інформація щодо кількості безробітних, які перебували на обліку в службі зайнятості Харківської області протягом 2016 – 2019 рр. у розрізі груп спеціальностей та освітніх програм

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>