1.2. Аналіз кількісних характеристик системи освіти в Україні

Результати аналізу демографічної ситуації у взаємозв’язку з економічними показниками, ВВП зокрема, які були представлені в попередньому підрозділі, значною мірою визначають фактичні кількісні характеристики системи освіти для ухвалення управлінських рішень. Вони можуть бути основою для прогнозування змін і таким чином надавати кількісну основу для удосконалення менеджменту закладів вищої освіти.

Важливим питанням залишається проведення маркетингових досліджень, які доводять взаємозв’язок між існуючою демографічною ситуацією та показниками, що характеризують процес розвитку вищої освіти в Україні.

Дослідження, які були проведені автором у 2010 році й оприлюднені в монографії [9], показали ефективність спрощених прогнозних моделей.

Наприклад, прогнозні дані за прийнятими на перший курс студентами до ЗВО ІІІ – ІV акредитації за вісім років у 2011 – 2018 роках [9, с. 27] відрізняються від фактичних даних (див. табл. 1.2) за ці роки в середньому на 3,29 % (табл. 1.3).

Таблиця 1.3 Оцінювання точності прогнозу кількості зарахованих до ЗВО здобувачів

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>